Pages

Ads 468x60px

Friday, August 31, 2012

my random style

assalam...

ok. post kali ni. luahan perasaan carca merba ok!

saya sangat excited dengan persiapan perkahwinan kami yang akan berlangsung pada Mar 2013 nanti. Insya-Allah.

survey sana sini. sampai la saya terjumpa satu kedai yang memenuhi citarasa saya.baguslah :)
saya dengan excited memberitahu encik tunang saya tentang penemuan saya. encik tunang macam tak excited. baru la saya faham sekarang. encik tunang x nak bersanding. ok laling! no problem :) 

so,
ini adalah gambaran pertama saya tentang tema majlis saya nanti.

1) Nikah: off white( berfikir-fikir untuk tempah baju nikah )

2) resepsi : tema turquoise + dark purple
~ since bridal yang saya pegi semalam ada offer pakej yang best dan willing to design baju baru ikut citarasa saya, so, saya tengah mensurvey design dress pujaan hati saya.. :)

3) bertandang :hitam + ??
~ saya rasa nak berjimat sedikit di bahagian bertandang ni.. so, saya rasa macam nak tempah jer baju untuk bertandang (kurung moden maybe? ). so, boleh la recycle baju tu untuk hari raya nanti..kikiki...



0 gorgeous:

Post a Comment

love

Daisypath Anniversary tickers

TTC

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers