Pages

Ads 468x60px

Sunday, August 26, 2012

warna tema 2013

assalamualaikum..

dua tiga hari ni, benda ni la yang dok ada dalam kepala otak saya.

<<<<<warna tema>>>>>>

pening kepala saya bila dok pikir pasal warna tema untuk majlis nikah, resepsi dan bertandang nanti..

search sana, godek sini...

sampai kan petang tadi pergi la ke butik bridal, untuk tengok kaler apa yang cantik untuk dijadikan tema perkahwinan. masuk je butik. rambang mata. semua pun cantik!! haha..

so saya nak share warna-warna yang saya rasa up-to-date untuk wedding tahun 2012/2013.  
( sila abaikan sekiranya tidak menepati citarasa anda.)

teal, tangerine, navy blue

black, soft pink, off white
black, shocking pink, off white
silver and lime


black, yellow, lime
maroon, aqua, bubble gum
periwinkle and sky ( saya macam in love dengan color nih :) )

violet, fuchsia, vanilla
tatau ni warna apa, sebab time google tu lupa nk save color dia.

ini semua warna yang saya rasa menarik pada mata saya...huhu..

0 gorgeous:

Post a Comment

love

Daisypath Anniversary tickers

TTC

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers