Pages

Ads 468x60px

Saturday, September 1, 2012

gubahan hantaran

assalam..
sekarang saya da konfius.. mood nak kawen ke mood asek-asek nak update blog je? kikiki..
sementara ada masa update blog, so saya update la. mana tau, boleh jadi future reference...hikhik..
ok! tentang gubahan hantaran.. since saya nak save budget kawen saya. saya decide nak DIY gubahan hantaran saya.

tapiii.....

saya ni xda la kreatif sangat.. idea jer tinggi menggunung.. tapi bila nak realisasikan....hahahaaaampeh!!

so, saya google la gubahan-gubahan hantaran yang simple dan sweet macam saya



so, for future reference saya...here the piccha :)






level kesukaran membuat hantaran ini adalah aras sederhana.. bole la kot bagi manusia yang "keras tangan" macam saya ni...

wish me luck ok!!

##untuk tengok gubahan hantaran perkahwinan saya.. u oll bole tengok dekat sini

0 gorgeous:

Post a Comment

love

Daisypath Anniversary tickers

TTC

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers