Pages

Ads 468x60px

Tuesday, August 14, 2012

bahana kasut tumit tinggi

assalamualaikum... sambil-sambil tunggu untuk masuk next class, sempat pulak update post kat blog ni.dua hari ni betis saya sakit seolah-olah baru leoas kekejangan.sakit.nak berjalan naik tangga ke kelas pun sakit. slow-slow je saya naik tangga.

saya memang penggemar kasut tumit tinggi. terutama jenama Vincci. yerla. bukan la jenama terkenal seperti jimmy choo.saya pun tak mampu nak memiliki jenama antarabangsa itu.cukup sekadar Vincci:

mungkin disebabkan kegemaran saya memakai high heels ini lah, kaki saya sedang menderita sekarang.terada seperti mahu pergi membuat urutan refleksologi. sakitnya laaa aduhai!!!

0 gorgeous:

Post a Comment

love

Daisypath Anniversary tickers

TTC

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers