Pages

Ads 468x60px

Saturday, September 15, 2012

less than 200 days

assalam.
sila ambil perhatian. ini adalah entri menakutkan diri sendiri. yes!! saya ada kurang dari 200 hari untuk menyiapkan diri dan membuat preparation untuk w-day saya. omg!! xsampai 200 hari pun lagi? apa yang saya da buat?? 0 %.. ape pun blum.. congrats syikin. kau memang sangat efisyen membuat kerja kan?

untuk sedap kan hati sendiri saya da decide apa yang saya nak bagi sebagai wedding favour sy nnti...

spice jar + little decoration ( ribbons n stickers)+ sweets @ biscuits 

leh bayangkan x?
since saya mengutamakan langkah penjimatan yang jitu dan berkesan. saya rasa seperti nak meng'deco' spice jar tersebut. itupun kalau saya ada masa. hew3... kalo x, sy akan menggunakan langkah mudah iaitu menempah sahaja barang2 tersebut? ada ke yang murah tapi nmpak macam mahal ek?

nak yang macam nih

Picture 
 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLwRocleQjytR-Tlku4KKT-OJZckr1rFNY8v29Z8ai2o2sdFPKnWN1CfvomNO8WrE9H2otLw-HkrwQ_gGYtwaXqSyiblzTg73QelP1kPUs96XK-bP5DFc5QuUhM3w9nGn7XVbBh7OLtS8/s1600/DSC00784.JPG
ha...ni simple kan?


petang esok saya nak pegi survey spice jar tu.. nak wat dalam 800-1000 biji jer... xmo banyak sangat.

0 gorgeous:

Post a Comment

love

Daisypath Anniversary tickers

TTC

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers