Pages

Ads 468x60px

Tuesday, August 20, 2013

Wedding Story #2 : Hantaran

Salam... hye peeps
kali ni nak story pasal hantaran perkahwinan saya.. :)
since wedding sy kan bertemakan purple n pink... so hantaran wedding haruslah senada dengan purple dan pink juga... hantaran saya ni dibuat oleh Kak Ainol.. naseb baik la ada rakan sekerja yg tangannya sangat kreatif.. kalo harapkan tangan saya, alamat hancuss laa...sebab saya sgt suka design hantaran modern n simple.. barang-barang hantaran xda masalah sbb sy n hubby da beli awal-awal lgi masa cuti sekolah bulan 12 thn lepas.. benda first yg saya beli utk menggubah hantaran adalah dulang.. beli dekat jalan kuala kangsar je... murah n berbaloi2... utk bunga2 deko hantaran pulak saya beli di A tu Z seberang perai... saaaangat berbaloi n sangat banyak pilihan.. :) nak tgk x rupa hantaran saya??











ada lgi 1..kek... tpi fotog xsnap sbb kek tu kua lambat sgt...hehe.... belah lelaki plak hantaran bertemakan biru.. biras yg designkan... meh-meh kita layan...














ok..sekian sahaja tayangan hantaran perkahwinan saya... :D

0 gorgeous:

Post a Comment

love

Daisypath Anniversary tickers

TTC

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers