Pages

Ads 468x60px

Monday, February 18, 2013

Terdelete gambor majlis tunang~!

Assalam...
mood : Sedih
:( recently saya tersangat la rajen mendelete file2 yg dirasakan tak diperlukan dalm semua disk yang ada dalam laptop nih... punya syiok delete sana delete sini. pi delete 1 folder yang penuh dengan gambar dari masa muda hinggalah sekarang.. yang sedihnya, pics masa konvo n majlis tunang pun delete sekali!! huwaaaaaaa~~!! tak boleh terima ini semua....

menung punya menung meratapi nasib semua gamab yang terdelete itu.. tetiba dapat idea... ha!! mesti ada software yang bole recover balik file2 yang terdelete itu..kan??

genius tak saya?? kikikiki...(padahal orang laen lama dah tahu wujudnya software begitu)

saya pun start menggoogle... macam2 software yang saya jumpa.. suma claim yg dorg bole recover file kita free.. tapi tipu!! bersemangat install dalam laptop... scan disk suma.. pastu bila click nak recover, dia suh beli dulu baru leh recover! hampeh.. bagi harapan palsu... hukhukhuk :(

tapi tetap tak putus asa... cari lagi....
cari punya cari... terjumpa Pandora Recovery..
sangat bagus... dia akan scan disk u oll dannnnnn yang paling penting... u oll bole recover file yg u oll terdelete itu secara percuma!!! wehuu!!
syukur alhamdulillah.... so, kalo ada antara u oll yg rajen mendelete mcm saya dan tetiba regret jugak macam saya...sila download si Pandora tersebut di sini.


0 gorgeous:

Post a Comment

love

Daisypath Anniversary tickers

TTC

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers